پایگاه‌های هوایی اسرائیل در تیررس موشک های "شهاب3" + تصاویر

خانواده «شهاب» را باید نامدارترین نسل موشک‌های ایرانی دانست که در 3 رده شهاب1، 2 و 3 تولید شده است.
جمهوری اسلامی ایران در اولین گام های خود برای تولید موشک در داخل، شهاب 1 را با بُرد 300 کیلومتر از روی موشک اسکادB ساخت و حدود 2 سال بعد، موشک شهاب 2 با بُرد 500 کیلومتر ساخته شد.
 پس از آن بود که با الگوبرداری از روی موشک اسکاد C، اولین موشک جمهوری اسلامی ایران با هدف اصابت به سرزمین‌های اشغالی با نام «شهاب 3» تولید شد.

پایگاه‌های هوایی اسرائیل در تیررس موشک های



آمادگی نیروهای مسلح جرأت و تفکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از دشمن می‌گیرد

آمادگی نیروهای مسلح جرأت و تفکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از دشمن می گیرد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز با حضور در منطقه رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی در جمع دست اندرکاران این رزمایش حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه رزمایش با اشاره به اینکه فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با دشمنان و تهدیدهای احتمالی آنها برگرفته از دستورات الهی است، افزود: الحمدلله نیروهای مسلح ما روز به روز و با توجه به فرامین الهی و تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا از آمادگی بیشتری برخوردار می شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه افزود: رزمایش بزرگ اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت که توسط نیروی هوایی برگزار می شود در راستای همین آمادگی ها می باشد. رزمایشی که دوستان ما را امیدوار و دشمنانمان را ناامید می نماید.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: اینگونه رزمایشها قطعاً در روحیه کارکنان نیروی هوایی بویژه خلبانان جوان این نیرو تأثیر به سزایی داشته و آنها را در جهت آمادگی همیشگی یاری می نماید.


سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران همکاری می‌کنند/

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.
سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدای هر استان کشور ویژگی‌های خاصی دارند و شهیدان استان خراسان شمالی از غیرت و جوانمردی بالایی برخوردار بودند که باعث شد حماسه های بزرگ‌ آفریده شود که آثار آنها امروزه هم در کشور و هم در منطقه دیده می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا مظهر اقتدار ملی و شکوه انقلاب و محور اصلی ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه هستند که این ایستادگی خود حماسه‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کرده‌ است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اطلاعات کاملی داریم که نشان می‌دهد سرویس های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل با یکدیگر همکاری دارند، یادآور شد: آنها به دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در ایران هستند که البته می‌بینیم که امروز امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان شبیه امنیت تهران است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

پرواز بیش از 30 فروند جنگنده در رزمایش امروز

30 فروند جنگنده امروز به پرواز درخواهند آمد/ استفاده از بمب‌های نقطه زن بومی در رزمایش نهاجاامیرسرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش سخنگوی رزمایش  فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سازوکار رزمایش در دو روز آینده عنوان داشت: ما طبق برآوردهایی که از صحنه عملیات داشتیم امروز بالغ بر 30 فروند هواپیما در منطقه رزمایش به پرواز در خواهند آمد.

وی افزود: این هواپیماها با استفاده از تسلیحات مشقی اهداف فرضی را مورد اصابت قرار می‌دهند.

سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه پس از ارزیابی از انجام عملیات امروز، چهارشنبه از تسلیحات اصلی با حجم آتش سنگین استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: همچنین از بمب‌های لیزری ساخت متخصصین بومی نیز  بهره خواهیم برد.

امیر روز خوش در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در رزمایش فداییان حریم ولایت از بمب‌های نقطه زن بومی نیز استفاده خواهیم کرد.

اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس+ عکس

جنگنده اف 18 آمریکایی با رنگ استتار روسیه و حتی حک کردن ستاره سرخ ارتش روسیه در سوریه دیده شد. 
به گفته کارشناسان این استتار اف 18 در لباس سوخو برای تدارک عملیات اشتباهی علیه ارتش سوریه و مقاومت و انداختن این اشتباه به گردن ارتش روسیه است.
 
اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس + عکس