امیر اسماعیلی از منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور بازدید کرد

امیر اسماعیلی از منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور بازدید کرد

امیر سرتیپ «فرزاد اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی شمالغرب کشور بازدید کرد.
 
وی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی، میزان آمادگی رزمی و عملیاتی نیروها را مورد ارزیابی قرار داد.
 
امیر اسماعیلی همچنین از گروه‌های پدافند هوایی تبریز و ارومیه و ایستگاه رادار بیله سوار در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل بازدید و سطح آمادگی عملیاتی این یگان‌ها را مطلوب ارزیابی نمود و از تلاش شبانه روزی نیروهای مستقر در آنجا تقدیر کرد.

یگان تحقیقاتی نیروی دریایی روسیه در بندرعباس پهلو گرفت

 ناوگروه روسیه
یک یگان تحقیقاتی و اقیانوس‌شناسی نیروی دریایی روسیه در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت.

هرکسی آمد فقط شر رساند

امروز مهمترین نیاز کشور بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن است
 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم اصفهان، استان اصفهان را استان «شهادت و پیشگامی»، «استقامت و ایستادگی»، «علم و فرهنگ»، «دین و ولایت»، و «کار و ابتکار» خواندند و با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ قضاوتی در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد و همواره از دو حزب مطرح این کشور، شاهد دشمنی بوده است، گفتند: امروز مهمترین نیاز کشور بخصوص برای نخبگان و مسئولان کشور، «بصیرت سیاسی و غافل نشدن از توطئه دشمن»، «حفظ روحیه و جهت‌گیری انقلابی»، «اقدام و عمل در عرصه اقتصاد مقاومتی»، «ادامه پرشتاب مسیر رشد علمی»، «اتحاد و انسجام ملی» و «حفظ استحکام روحی و درونی» است.

جنگنده‌های سوخو ۲۷ روسیه عازم ایران شدند


سوخو 27

جنگنده‌های سوخو ۲۷ روسیه برای شرکت در نمایشگاه هوایی کیش - ۲۰۱۶، عازم ایران شدند.

  تیم آکروباتیک شوالیه‌های نیروی هوایی روسیه برای حضور در نمایشگاه هوایی کیش 2016 (KISH 2016) عازم ایران شدند.

این تیم، متشکل از  4 فروند جنگنده سوخو 27 ارتش روسیه است و قرار است که در طول حضور در جزیره کیش، 2 برنامه نمایش هوایی داشته باشند.