ایران موفق شده موشک «شهاب-3» را با افزایش میزان دقت اصابت به «عماد» تغییر دهد

ژنرال سه ستاره آمریکایی با تاکید بر پیشرفت‌های موشکی ایران و کره شمالی گفت، ایران و کره شمالی در مسیر افزایش قابلیت موشک‌های بالستیک ضد کشتی تلاش می‌کنند.

به گزارش مشرق، «جیمز سایرینگ» ژنرال سه ستاره آمریکایی و مدیر آژانس دفاع موشکی این کشور در سخنانی با به تصور کشیدن تهدیدهای موشک بالستیک علیه آمریکا گفت، ایران و کره شمالی در حال پیشرفت در فن‌آوری‌های موشکی هستند.


نصرالله: در جنگ آینده ما پیروز میدانیم


نصرالله

دبیرکل حزب‌الله لبنان پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳روزه سال ۲۰۰۶ میلادی را خارج از سنتهای طبیعی دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان شب گذشته در گفتگو با شبکه خبری المنار گفت: پیروزی مقاومت در جنگ 33روزه سال 2006 میلادی خارج از سنتهای طبیعی بود، و این پیروزی با اراده و یاری و حمایتهای خداوند محقق شد.

وی افزود: نمی‌توان آنچه را در جنگ 33روزه رخ داد توضیح داد، فقط می‌توان گفت که این یک پیروزی الهی بود و وعده‌ای بود از جانب خداوند برای مجاهدان صبور.

دبیرکل حزب‌الله گفت: ایمان ما به پیروزی مبتنی بر ایمان ما به وعده خداوند به مجاهدان بود و من یقین دارم که اگر هر جنگی علیه ما شعله‌ور شود، ما پیروز میدان خواهیم بود.

این عکس ناراحت‌کننده که دل بسیاری از مردم جهان را شکست.

ه گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، ترس و تلخی جنگ سوریه تنها در یک عکس گرفته شده از یک کودک 5 ساله زخمی در فضای مجازی به نمایش گذاشته شد.
 
این عکس گرفته شده از کودک 5 ساله به نام عمران دقنیش در حالی که در آمبولانس تنها، زخمی و خاکی با دستانی روی زانوها نشسته است اما گریه نمی‌کند گرفته شد.
 
عکس تلخی که دل مردم جهان را تکان داد
 
عمران در حملات هوایی اینگونه زخمی شده است. 
گفتنی است، این عکس ناراحت‌کننده به سرعت در فضای مجازی پخش شد و دل بسیاری از مردم جهان را شکست.

 


بتن‌ریزی مسئولان به قلب ماهواره‌های ایرانی رسید

در شرایطی که نبود اعتبارات کافی به عنوان دلیل عدم پرتاب ماهواره‌ها مطرح می‌شود، طرف خارجی قرار است اقدام به طراحی، ساخت و پرتاب ماهواره برای کشورمان کند. چگونه بودجه و اعتبارات لازم برای این قراردادها وجود دارد اما برای پرتاب‌های داخلی فراهم نیست؟
ماهواره
به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق،مدتهاست خبر جدید و مهمی از صنعت فضایی کشورمان به گوش نمی رسد و پس از تغییر و تحولات صورت گرفته در ساختار این بخش مهم، اکثر صحبت ها در این خصوص مربوط به دادن وعده هایی برای آینده است.